top of page
Voorbeelden geurend drukwerk3.jpg

Bastogne geurcommunicatie

De geur van Bastogne is zo beroemd, die geur herken je meteen.

 

De geur van Bastogne is hét unieke selling point van het koekje en is daarom door SmartNose speciaal ontwikkeld in de vorm van een parfum. Dit voor de communicatie omtrent Bastogne koeken. Vervolgens is de geur ingezet op een geurkaart. Met behulp van een 'wrijf & ruik' toepassing waren op de geurkaart drie verschillende geuren te ruiken. Één van de drie was de unieke Bastogne geur, maar welke? Wrijf, ruik en win een reis. Deze Win Actie is verspreid als advertentie in drie magazine titels: Flair, Viva en Vriendin.

​

Ter ondersteuning van de campagne is tevens in 30 winkels in-store geurbeleving ingezet, rondom het koekjes schap.

 

 

 

 

​

 

 

 

 

 

 

 

 

 

​

deze actie is niet meer geldig

bottom of page